សុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាព គឺពិតជាមានសារៈសំខាន់សម្រាប់និយោជិក ដើម្បីបំពេញការងារបានល្អ មានផលិតភាពខ្ពស់ អាចទប់ទល់នឹងភាពតានតឹង និងបញ្ហានៅកន្លែងធ្វើការ ។ ទោះជាយ៉ាងណាក៏ដោយ បច្ចុប្បន្នមាន បុគ្គលិកជាច្រើន កំពុងប្រឈមមុខនឹងបញ្ហាសុខភាពផ្លូវចិត្ត ដូចជា ការថប់បារម្ភ ការធ្លាក់ទឹកចិត្ត វិបត្តិខ្សោះថាមពលក្នុងខ្លួន (Burn Out) និងភាពឯកា។ ក្នុងនាមជាថ្នាក់ដឹកនាំ អ្នកអាចអនុវត្តសកម្មភាពចំនួន ៥ នេះ ដើម្បីគាំទ្រ និងលើកកម្ពស់ សុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាពរបស់បុគ្គលិក។
១. បង្កើតវប្បធម៌គាំទ្រ ៖ មធ្យោបាយដ៏សំខាន់បំផុតមួយ ដើម្បីគាំទ្រសុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាពរបស់និយោជិក គឺបង្កើតវប្បធម៌គាំទ្រ និងលើកកម្ពស់សុខភាពផ្លូវចិត្តក្នុងស្ថាប័ន។ ចំណុចនេះមានន័យថា ជំរុញឱ្យមានការជឿទុកចិត្ត ការគោរព ការបង្កើតទំនាក់ទំនងដោយបើកចំហ និងស្មោះត្រង់ ជាផ្នែកមួយដែលសំខាន់។ ក្នុងនាមជាថ្នាក់ដឹកនាំ អ្នកក៏អាចបង្ហាញការគាំទ្ររបស់អ្នកដោយទទួលស្គាល់ និងវាយតម្លៃខ្ពស់ចំពោះកិច្ចខិតខំប្រឹងប្រែងរបស់បុគ្គលិកអ្នក។ វប្បធម៌គាំទ្រ ជួយឱ្យបុគ្គលិករបស់អ្នក មានអារម្មណ៍ថា មានតម្លៃ ត្រូវបានលើកទឹកចិត្ត និងមានទំនុកចិត្តជាងមុន។
២. លើកកម្ពស់ទម្លាប់ដែលជួយដល់សុខភាព ៖ មធ្យោបាយមួយទៀត ដើម្បីគាំទ្រដល់សុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាពរបស់និយោជិករបស់អ្នក គឺ លើកកម្ពស់ទម្លាប់ល្អ ដែលអាចជួយពង្រឹងសុខភាពផ្លូវកាយ និងផ្លូវចិត្ត។ ទម្លាប់ទាំងនោះអាចជា លើកទឹកចិត្តឱ្យបុគ្គលិកមានម៉ោងសម្រាកទៀងទាត់ ហាត់ប្រាណ ញ៉ាំអាហារល្អសម្រាប់សុខភាព គេងគ្រប់គ្រាន់ និងសម្មាធិជាដើម។ តាមរយៈការលើកកម្ពស់ទម្លាប់ដែលនាំឱ្យមានសុខភាពល្អ អ្នកអាចជួយបុគ្គលិករបស់អ្នកទប់ទល់នឹងភាពតានតឹង ពង្រឹងប្រព័ន្ធភាពស៊ាំ បង្កើនភាពធន់ផ្លូវចិត្ត និងបង្កើនថាមពលរាងកាយ។
៣. ផ្ដល់ឱកាសសិក្សារៀនសូត្រ ៖ វិធីទីបី ដើម្បីគាំទ្រដល់សុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាពរបស់និយោជិក គឺផ្តល់ឱកាសសិក្សាដែលអាចជួយឱ្យពួកគេរីកចម្រើន អភិវឌ្ឍជំនាញ និងបង្កើនចំណេះដឹង។ ឱកាសសិក្សាទាំងនោះ អាចជាវគ្គបណ្ដុះបណ្ដាល សិក្ខាសាលា ការណែនាំ និងបង្វឹកជាដើម។ តាមរយៈការផ្តល់ឱកាសសិក្សា អ្នកអាចជួយបុគ្គលិករបស់អ្នកបង្កើនសមត្ថភាព ទំនុកចិត្ត និងភាពច្នៃប្រឌិតរបស់ពួកគេ ព្រមទាំងធ្វើឱ្យបុគ្គលិកមានអារម្មណ៍ពេញចិត្តនៅកន្លែងធ្វើការ។ សកម្មភាពនេះ ក៏អាចជួយបុគ្គលិករបស់អ្នកកំណត់អត្តសញ្ញាណ និងបន្តគោលដៅអាជីពរបស់ពួកគេទៀតផង។
៤. តាមដានផ្លូវចិត្តបុគ្គលិកជាប្រចាំ ៖ មធ្យោបាយទីបួន ដើម្បីគាំទ្រដល់សុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាពរបស់និយោជិករបស់អ្នក គឺត្រូវពិនិត្យ និងតាមដានស្ថានភាពផ្លូវចិត្តពួកគេឱ្យបានជាប់លាប់ ហើយផ្តល់ការណែនាំ និងការគាំទ្រជាប្រចាំ។ ការត្រួតពិនិត្យនោះអាចជា ការជួបគ្នាមួយទល់មួយ ការពិភាក្សាក្រុម ការស្ទង់មតិ ឬការជជែកគ្នាលេងជាមួយបុគ្គលិកជាដើម។ គោលបំណងនៃការតាមដាន គឺដើម្បីស្វែងយល់ពីបុគ្គលិក និងអាចដឹងថា តើពួកគេកំពុងប្រឈមនឹងបញ្ហាអ្វីខ្លះ ត្រូវការជំនួយដែរឬទេ ហើអ្នកអាចជួយគេដោយរបៀបណា? សកម្មភាពនេះ មិនត្រឹមតែជួយបុគ្គលិកបង្កើនទំនុកចិត្ត លើកកម្ពស់ទំនាក់ទំនងរវាងអ្នកគ្រប់គ្រង និងបុគ្គលិកប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែក៏ផ្ដល់ភាពងាយស្រួល កំណត់អត្តសញ្ញាណ និងឬសគល់នៃបញ្ហាសុខភាពផ្លូវចិត្តផងដែរ។
៥. បង្ហាញគម្រូអាកប្បកិរិយាវិជ្ជមាន ៖ ការបង្ហាញអាកប្បកិរិយាគំរូរបស់ថ្នាក់ដឹកនាំ គឺជាចំណុចសំខាន់បំផុតមួយ ដើម្បីគាំទ្រ និងលើកកម្ពស់សុខភាពផ្លូវចិត្ត និងសុខុមាលភាពបុគ្គលិក។ ចំណុចនេះ មានន័យថា ភាពជោគជ័យក្នុងការថែរក្សាសុខភាពផ្លូវចិត្តរបស់ថ្នាក់ដឹកនាំ គឺជាគម្រូមួយដ៏ល្អ ដែលអ្នកនៅក្រោមបង្គាប់អាចរៀនសូត្រតាម។ តាមរយៈការយកគំរូតាមអាកប្បកិរិយាវិជ្ជមាន ថ្នាក់ដឹកនាំនឹងក្លាយជាគំរូក្នុងការបង្កើតបរិយាកាសការងារវិជ្ជមាន និងបង្ហាញការគាំទ្រ៕