យុវសិស្ស ឡាយ ទីទី គឺជាម្ចាស់ជ័យលាភីលេខ១ ផ្នែកគណិតវិទ្យា ក្នុងប្រឡងសិស្សពូកែទូទាំងប្រទេស នៅឆ្នាំ២០២៤នេះ ក្នុងកម្រិតថ្នាក់ទី៩ ។ លទ្ធផលដ៏ល្អនេះ ទីទី និយាយថា គឺមានអត្ថន័យសំខាន់សម្រាប់រូបគេផ្ទាល់ ដោយបានផ្ដល់កិត្តិយសយ៉ាងធំធេងដល់រូបគេផ្ទាល់ គ្រួសារ សាលារៀន និងខេត្តរបស់ខ្លួន។
ឡាយ ទីទី ជាសិស្សថ្នាក់ទី៩ នៃវិទ្យាល័យ១០ មករា ១៩៧៩ ខេត្តសៀមរាប ។ ទីទី បានប្រាប់ AMS Education ថា មូលហេតុដែលរូបគេចូលរួមប្រឡងសិស្សពូកែទូទាំងប្រទេសផ្នែកគណិតវិទ្យា ថ្នាក់ទី៩ គឺផ្តើមចេញពីការចង់សាកល្បងយកបទពិសោធន៍ ដោយកាលរៀនថ្នាក់ទី៨ រូបគេបានឃើញពីការប្រឡងសិស្សពូកែ ហើយក្រោយមកក៏បានឃើញសិស្សច្បងចូលរួមប្រឡង ទើបជំរុញចិត្តឱ្យរូបគេចង់ទទួលបានបទពិសោធន៍នៃការប្រឡងសិស្សពូកែផ្នែកគណិតវិទ្យានេះ ហើយដាក់ផែនការខិតខំប្រឹងប្រែងរៀនសូត្រដើម្បីចូលរួមក្នុងការប្រឡងសិស្សពូកែឱ្យបាន។
ម្ចាស់ជ័យលាភីលេខ១ ផ្នែកគណិតវិទ្យា ថ្នាក់ទី៩ រូបនេះ បញ្ជាក់បន្ថែមថា ការចូលរួមប្រឡងសិស្សពូកែនេះ ក៏មានការចូលរួមគាំទ្រពីក្រុមគ្រួសារ លោកគ្រូ អ្នកគ្រូ និងមិត្តភក្ដិផងដែរ។ ទីទី ថា ដំបូងឡើយគេមិនធ្លាប់រំពឹងថា រូបគេអាចជាប់ជ័យលាភីលេខ១នោះនេះ ព្រោះវិញ្ញាសាប្រឡងសិស្សពូកែថ្នាក់ទី៩ឆ្នាំនេះ អាចនិយាយបានថា មានកម្រិតពិបាក ប៉ុន្តែរូបគេនៅតែអាចជំនះ និងដោះស្រាយលំហាត់បាន។
ខ្ញុំមានអារម្មណ៍ភ្ញាក់ផ្អើល និងរំភើបខ្លាំង ដែលបានជាប់ជ័យលាភីលេខ១នេះ ព្រោះមិននឹកស្មានថា អាចជាប់ជ័យលាភីនេះ
យុវសិស្ស ឡាយ ទីទី
ជាមួយគ្នានេះ យុវសិស្ស ឡាយ ទីទី ក៏បានចែករំលែកបទពិសោធន៍ក្នុងការរៀនគណិតវិទ្យា សម្រាប់សិស្សានុសិស្សដ៏ទៃទៀតផងដែរ ដោយថា ការរៀនគណិតវិទ្យា អាចមានការលំបាកសម្រាប់សិស្សមួយចំនួន ដោយសារគណិតវិទ្យា មានរូបមន្តច្រើន និងលំហាត់ច្រើន។ តែយ៉ាងណា ដើម្បីរៀនគណិតវិទ្យាឱ្យពូកែ គឺទាមទារឱ្យសិស្សស្វ័យសិក្សាឱ្យបានច្រើន និងអនុវត្តលំហាត់ឱ្យបានច្រើន។ លើសពីនេះ ត្រូវរៀនអំពីគ្រឹះគណិតវិទ្យាតាំងពីថ្នាក់ក្រោម និងស្គាល់រូបមន្តឱ្យបានច្បាស់។ ក្រៅពីរៀននៅម៉ោងសិក្សារដ្ឋ ទីទី ក៏បន្តរៀនគួរមួយម៉ោងបន្ថែមទៀតពេលទំនេរពីម៉ោងសិក្សារដ្ឋ និងស្វ័យសិក្សាបន្ថែមនៅផ្ទះ។
ម្ចាស់ជ័យលាភីលេខ១ ផ្នែកគណិតវិទ្យា ថ្នាក់ទី៩ រូបនេះ ក៏បានបង្ហាញបំណង ក្នុងការបន្តចូលរួមក្នុងការប្រឡងសិស្សពូកែថ្នាក់ទី១២ ផ្នែកគណិតវិទ្យា បន្តទៀត ដើម្បីមានបទពិសោធន៍ក្នុងការប្រឡងសិស្សពូកែនេះ។ ក្នុងនោះ ទីទី ក៏បានលើកទឹកចិត្តដល់សិស្សានុសិស្សដទៃទៀត ត្រូវខិតខំរៀនសូត្រឱ្យបានច្រើន រៀនឱ្យពូកែ ដើម្បីជាកិត្តិយសមួយនៅពេលយើងបានទទួលជ័យលាភីល្អ ចំណាត់ថ្នាក់ល្អ វាជាកិត្តិយសល្អសម្រាប់ខ្លួនឯង សម្រាប់គ្រួសារ និងសាលារៀនរបស់យើងផងដែរ។
សម្រាប់សិស្សានុសិស្សដែលមានបំណងចូលរួមប្រឡងសិស្សពូកែ ទីទី ក៏បានផ្តល់ជាដំបូន្មានដែលជាបទពិសោធន៍របស់ខ្លួន ដោយថា សិស្សដែលមានបំណងចង់ប្រឡងសិស្សពូកែ ត្រូវត្រៀមខ្លួនឱ្យបានច្រើន និងសិក្សាស្វែងយល់អពីការប្រឡងឱ្យបានច្រើន ហើយប្រសិនបើមិនទាន់ទទួលបានលទ្ធផលល្អក៏ដោយ យើងក៏អាចទទួលបានបទពិសោធន៍នៃការប្រឡង ហើយអាចយកបទពិសោធន៍នេះ ធ្វើឱ្យបានល្អក្នុងការចូលរួមប្រឡងម្ដងទៀតនៅឱកាសក្រោយ៕