ភ្នំពេញ – ក្នុងឱកាសចូលរួមពិព័រណ៌ស្នាដៃសិស្សប្រចាំឆ្នាំ២០២៤ របស់សិស្សានុសិស្សវិទ្យាល័យព្រះយុគន្ធរ និងវិទ្យាល័យព្រះស៊ីសុវត្ថិសាលារៀនជំនាន់ថ្មី (NGS) ឯកឧត្តមបណ្ឌិតសភាចារ្យ ហង់ជួន ណារ៉ុន ឧបនាយករដ្ឋមន្រ្តី រដ្ឋមន្រ្តីក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា បានលើកឡើងថា សាលារៀនជំនាន់ថ្មី ពិតជានាំមកនូវការអប់រំប្រកបដោយគុណភាព និងប្រសិទ្ធិ ដែលសិស្សានុសិស្ស នៃសាលារៀនជំនាន់ថ្មី មិនត្រឹមតែរៀននៅតែក្នុងថ្នាក់ប៉ុណ្ណោះទេ ប៉ុន្តែក៏បន្តរៀន និងស្រាវជ្រាវបន្ថែមនៅក្រៅម៉ោងសិក្សាផងដែរ។
លើសពីនេះ ឯកឧត្តមបណ្ឌិតសភាចារ្យ ហង់ជួន ណារ៉ុន ក៏បានកោតសរសើរចំពោះសាលារៀនជំនាន់ថ្មី ដែលមានអត្រាសិស្សប្រឡងជាប់សញ្ញាបត្រមធ្យមសិក្សាទុតិយភូមិ រហូតដល់ជាង ៩៣% និងសិស្សដែលទទួលបាននិទ្ទេស A និង B ជិត ៦០% ច្រើនជាងគេ និងមួយឆ្នាំសិស្សសាលានេះទទួលបានមេដាយពីការប្រកួតនានា នៅអន្តរជាតិសរុបជាង ៦០០គ្រឿង ដែលនេះបញ្ជាក់ពីគុណភាពអប់រំ នៃសាលារៀនជំនាន់ថ្មី ដើម្បីឱ្យសិស្សានុសិស្ស មានសមត្ថភាពគ្រប់គ្រាន់ និងត្រៀមខ្លួនរួចរាល់សម្រាប់ការសិក្សាបន្តទាំងក្នុង និងក្រៅប្រទេស។
ឆ្លៀតក្នុងឱកាសនោះ ឯកឧត្តមបណ្ឌិតសភាចារ្យ ហង់ជួន ណារ៉ុន ក៏បានថ្លែងអំណរគុណ ចំពោះចំពោះគណៈគ្រប់គ្រងសាលារៀនជំនាន់ថ្មី វិទ្យាល័យស៊ីសុវត្ថិ វិទ្យាល័យព្រះយុគន្ធរ លោកគ្រូ អ្នកគ្រូ មាតាបិតា អ្នកអាណាព្យាបាល និងសិស្សានុសិស្ស ដែលបានចូលរួមគាំទ្រចំពោះសាលារៀនជំនាន់ថ្មី ដែលជាការសិក្សាបែបសតវត្សទី២១ ការសិក្សាបែបឌីជីថល និងបច្ចេកវិទ្យា ឆ្លើយតបនឹងយុទ្ធសាស្ត្របញ្ចកោណដំណាក់កាលទី១ របស់រាជរដ្ឋាភិបាលនីតិកាលទី៧ ក្រោមការដឹកនាំរបស់ សម្ដេចមហាបវរធិបតី ហ៊ុន ម៉ាណែត នាយករដ្ឋមន្ត្រី នៃព្រះរាជាណាចក្រកម្ពុជា ក្នុងការលើកកម្ពស់ការបណ្ដុះបណ្ដាលធនធានមនុស្ស ឱ្យមានទាំងចំណេះដឹង មានទាំងបំណិន ក៏ដូចជាជំនាញសតវត្សរ៍ទី២១ និងឥរិយាបថល្អ។
សូមបញ្ជាក់ដែរថា ពិព័រណ៍ស្នាដៃសិស្សប្រចាំឆ្នាំ២០២៤ របស់សិស្សានុសិស្សវិទ្យាល័យព្រះយុគន្ធរ និងវិទ្យាល័យព្រះស៊ីសុវត្ថិសាលារៀនជំនាន់ថ្មី (NGS) បានធ្វើឡើងកាលពីថ្ងៃទី២២ ខែមិថុនា ឆ្នាំ២០២៤ ដោយមានការដាក់តាំងស្នាដៃរបស់សិស្សដូចជា ការធ្វើពិសោធន៍អំពីសមិទ្ធផល ការអប់រំស្ទែម ផ្នែកវិទ្យាសាស្ដ្រ រ៉ូបូត ចំណតវៃឆ្លាត រូបវិទ្យា គីមីវិទ្យា ស្រាវជ្រាវបញ្ហាសង្គម និពន្ធសៀវភៅ និងការសម្ដែងសិល្បៈជាដើម ដែលឆ្លុះបញ្ចាំងពីចំណេះដឹង ភាពច្នៃប្រឌិត និងសក្ដានុពលបញ្ញារបស់យុវជនកម្ពុជា។
បើតាមគណៈគ្រប់គ្រងសាលា ការរៀបចំពិព័រណ៍ស្នាដៃសិស្សនាពេលនេះ ក្នុងគោលបំណងដើម្បីលើកទឹកចិត្តដល់សិស្សានុសិស្ស មាតាបិតា និងអ្នកអាណាព្យាបាល ក៏ដូចជាសហគមន៍ ដើម្បីបង្កើនភាពជឿជាក់ និងទំនុកចិត្តលើគុណភាពអប់រំនៅក្នុងគ្រឹះស្ថានអប់រំសាធារណៈ៕