អាការៈអស់កម្លាំងមិនធម្មតា (Burnout) ដែលកើតមានពេលកំពុងបំពេញកិច្ចការ បានក្លាយជាកង្វល់មួយរារាំងដល់ផលិតភាពទាំងបុគ្គល និងអង្គភាពទាំងមូល។ ចំពោះបុគ្គល គឺប៉ះពាល់ដល់សតិអារម្មណ៍ និងនាំឱ្យមានទម្លាប់មិនល្អនៅកន្លែងការងារ ។ ជាធម្មតានៅពេលមានអាការៈល្ហិតល្ហៃអស់កម្លាំង ការបន្ទោសទៅលើវប្បធម៌ការងារ និងដាក់បន្ទុកលើការទទួលខុសត្រូវការងារលើសលប់, វាជារឿងងាយស្រួលនោះទេ ក្នុងការចោទទៅលើភាគីម្ខាងៗ ខណៈដែលចំណោទបញ្ហាមួយនេះ ត្រូវការដោះស្រាយទាំងគ្រប់ភាគី។ ដូច្នេះហើយ តម្រូវឱ្យអ្នកដែលពាក់ព័ន្ធក្នុងស្ថានប័នមួយ ត្រូវចូលរួមជាចំណែកធ្វើយ៉ាងណាបង្កបរិយាកាសការងារ ឱ្យកាន់តែមានភាពប្រសើរដើម្បីរក្សាតុល្យភាពការងារ និងជីវិតឯកជន ក៏ដូចជាការនាំផ្លូវទៅរកផលិតភាពការងារ។
ភាគីទាំងពីរសុទ្ធតែមានចំណែកក្នុងការបង្កឱ្យមានទម្លាប់មិនល្អ នៅកន្លែងបំពេញការងារ គ្រាន់តែមានទម្រង់ និងទំហំខុសៗគ្នាទៅតាមបរិបទជាក់ស្ដែង។ ជាឧទារណ៍ បុគ្គលិកពេលខ្លះចូលរួមបង្កភាពស្មុគស្មាញតាមរយៈការពន្យារពេល ទុកបញ្ហាចោលឱ្យក្លាយជាបញ្ហាធំ និងខ្វះការគ្រប់គ្រងពេលជាដើម។ ការដែល ចាប់អារម្មណ៍ស្វែងរកអ្នកជំនាញ ឬវិធីសាស្រ្តក្នុងការទប់ទល់ទម្លាប់មិនល្អនៅកន្លែងការងារ គឺជាជន្ទល់ដែលអាចទប់មិនឱ្យបញ្ហាខ្សោះថាមពលកើតមានឡើង រួមទាំងជំរុញឱ្យមានផាសុកភាព និងបរិយាកាសល្អក្នុងរយៈពេលវែង។ ដើម្បីទប់ទល់នឹងអាការៈអស់កម្លាំងមិនធម្មតា ត្រូវការឱ្យយកចិត្តទុកដាក់អំពីទម្លាប់ល្អៗ នៅកន្លែងការ ហើយកត់សម្គាល់ឱ្យបានជាក់លាក់ផងដែរថា តើមានសកម្មភាពអ្វីខ្លះនាំឱ្យទម្លាប់មិនល្អផុសឡើង?
ហេតុអ្វីបានជា ការផ្តល់ភាពសំខាន់ ក្នុងការដោះស្រាយទម្លាប់មិនល្អ នៅកន្លែងការងារ ជាវិធីការពារអាការៈអស់កម្លាំងមិនធម្មតានៅកន្លែងការងារ?
ការបញ្រ្ជាបទម្លាប់ល្អ និងយកចិត្តទុកដាក់ក្នុងការដោះស្រាយទម្លាប់ដែលមិននាំឱ្យចម្រើននៅកន្លែងការងារ អាចកាត់បន្ថយភាពតានតឹងរ៉ាំរ៉ៃ ពង្រឹងសុខភាពផ្លូវចិត្តទៅកាន់បុគ្គលនីមួយៗ ដែលបំពេញភារកិច្ច។ មិនត្រឹមតែប៉ុណ្ណោះទេ វាក៏ជំរុញបាននូវលទ្ធផលល្អទៅកាន់អង្គភាពទាំងមូលផងដែរ។
ការសង្កេតអាការៈអស់កម្លាំងមិនធម្មតានៅកន្លែងការងារ រឹងរឹតតែសំខាន់ ព្រោះបើបុគ្គលិកណាម្នាក់ប្រទះនឹងបញ្ហានេះ នោះគេអាចនឹងត្រូវការពេលច្រើន ក្នុងការឈប់សម្រាក ដែលវាកាន់តែបង្កើនផលមិនល្អ ដូចជាផលិតភាពការងារថយចុះ ហើយទទួលបានអារម្មណ៍មិនពេញចិត្តនឹងអ្វីដែលខ្លួនកំពុងធ្វើរាល់ថ្ងៃ។ អាការៈខ្សោះថាមពលនៃរាងកាយ អស់កម្លាំងមិនធម្មតាមិនមែនជាផលចំណេញទៅកាន់ផ្នែកណាមួយនោះឡើយ មូលហេតុទាំងនេះបញ្ជាក់បានថា ការដោះស្រាយទម្លាប់មិនល្អ ជាការគិតគូរទុកមុនកុំឱ្យមានបញ្ហាធ្ងន់ធ្ងរកើតមាននៅពេលខាងមុខ។
ចំណុចមួយទៀតដែលចាំបាច់ត្រូវដឹងនោះ គឺការដោះស្រាយទម្លាប់មិនល្អនៅកន្លែងការងារ គឺជាទំនួលខុសត្រូវរបស់បុគ្គល រួមទាំងស្ថាប័ន។ តើស្ថាប័នអាចធ្វើអ្វីបានខ្លះ? ក្រុមហ៊ុន អង្គការ ឬស្ថាប័ន អាចផ្តល់ជំនួយតាមរយៈ ការបង្កើតបរិយាកាសការងារ ផ្តល់ការគាំទ្រទៅគ្រប់តួអង្គដែលមាននៅក្នុងអង្គភាព ជំរុញបរិយាកាសវិជ្ជមាន ផ្តល់ឱ្យនូវកម្មវិធីគ្រប់គ្រងស្រ្តេសទៅកាន់បុគ្គលិក រួមទាំងលើកទឹកចិត្តឱ្យយកចិត្តទុកដាក់ទៅលើតុល្យភាពការងារ និងជីវិតរស់នៅប្រចាំថ្ងៃ៕