ថ្លែងក្នុងពិធីបើកវេទិកាថ្នាក់ជាតិ លើកទី១ ស្ដីពីការសិក្សាពេញមួយជីវិត ប្រធានបទ “បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលបង្កឱកាសសិក្សាពេញមួយជីវិត” កាលពីថ្ងៃទី២៨ ខែមីនា ឆ្នាំ២០២៤ កន្លងទៅ លោកជំទាវ គឹម សេដ្ឋានី រដ្ឋលេខាធិការប្រចាំការក្រសួងអប់រំ យុវជន និងកីឡា មានប្រសាសន៍ថា ការងារគាំទ្រ និងអនុវត្តការសិក្សាពេញមួយជីវិត ជាកាតព្វកិច្ចរបស់យើងទាំងអស់គ្នា ដែលត្រូវរួមចំណែកកសាង និងលើកកម្ពស់សមត្ថភាពផ្ទាល់ខ្លួន ក៏ដូចជាមូលធនមនុស្សឱ្យអាចបន្តការបំពេញការងារឱ្យបានពេញលេញ និងប្រកបដោយប្រសិទ្ធផលខ្ពស់ជូនអង្គភាពរៀងៗខ្លួន និងសង្គមជាតិ។
លោកជំទាវ គឹម សេដ្ឋានី បញ្ជាក់បន្ថែមថា នាពេលបច្ចុប្បន្ន បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថល បញ្ញាសិប្បនិម្មិត មានការវិវត្តយ៉ាងឆាប់រហ័ស ដែលយើងត្រូវចាប់អារម្មណ៍ខ្ពស់ និងពិចារណាដោយការប្រុងប្រយ័ត្នក្នុងការចាប់យក និងប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាទាំងនេះឱ្យបានត្រឹមត្រូវ ដើម្បីជាប្រយោជន៍បម្រើប្រជាពលរដ្ឋ និងប្រទេសកម្ពុជា។
រដ្ឋលេខាធិការប្រចាំការក្រសួងអប់រំ បន្ថែមថា ការអប់រំអក្ខរកម្មឌីជីថល អក្ខរកម្មហិរញ្ញវត្ថុ អក្ខរកម្មមេឌៀនិងព័ត៌មាន ជាមូលដ្ឋានគ្រឹះក្នុងការអប់រំពលរដ្ឋសកល និងពលរដ្ឋឌីជីថល ចូលរួមជំរុញប្រទេសកម្ពុជា ឆ្ពោះទៅកាន់សេដ្ឋកិច្ចឌីជីថល និងសង្គមពុទ្ធិនាពេលអនាគត។
លោកជំទាវរដ្ឋលេខាធិការក្រសួងអប់រំ ក៏បានគូសបញ្ជាក់ពីសារៈសំខាន់នៃការសិក្សាពេញមួយជីវិត គាំទ្រការអភិវឌ្ឍសមត្ថភាពជាប្រចាំ បំណិនវិជ្ជាជីវៈ និងបច្ចេកទេសរបស់បុគ្គល ដើម្បីជំរុញការសម្របខ្លួនចូលក្នុងទីផ្សារការងារ និងការរស់នៅក្នុងសង្គមពុទ្ធិ និងយុគសម័យឌីជីថលឱ្យបានល្អប្រសើរ។
ជាមួយគ្នានេះ កិច្ចពិភាក្សា និងធ្វើបទបង្ហាញនៅក្នុងវេទិកាថ្នាក់ជាតិ លើកទី១ ស្ដីពីការសិក្សាពេញមួយជីវិត ប្រធានបទ “បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលបង្កឱកាសសិក្សាពេញមួយជីវិត” ផ្ដោតលើប្រធានបទរួមមាន ទី១. តួនាទីនៃការសិក្សាពេញមួយជីវិត រួមចំណែកគាំទ្រកំណើនសេដ្ឋកិច្ច ទី២. ទីផ្សារការងារ និងការអភិវឌ្ឍជំនាញ និងទី៣. ការប្រើប្រាស់បច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលបង្កឱកាសសម្រាប់ការសិក្សាពេញមួយជីវិត។
គួរជម្រានជូនថា វេទិកាថ្នាក់ជាតិ លើកទី១ ស្ដីពីការសិក្សាពេញមួយជីវិត ឆ្នាំ២០២៤នេះ មានការអញ្ជើញចូលរួមពីថ្នាក់ដឹកនាំជាន់ខ្ពស់របស់ក្រសួងស្ថាប័នជាតិទាំង២៨ ដែលជាសមាជិកនៃគណៈកម្មាធិការជាតិសម្រាប់ការសិក្សាពេញមួយជីវិត តំណាងដៃគូអភិវឌ្ឍន៍ អង្គការដៃគូ និងវិស័យឯកជន សរុបជាង៨០ស្ថាប័ន ក្នុងគោលបំណងផ្តល់ឱកាសឱ្យមានការពិគ្រោះយោបល់ រៀបចំយុទ្ធសាស្ត្រ និងគំនិតផ្ដួចផ្ដើមនានាឆ្លើយតបការលើកកម្ពស់ការយល់ដឹងអំពីការសិក្សាពេញមួយជីវិត ការអភិវឌ្ឍជំនាញ និងការសិក្សាប្រកបដោយការបង្កើតថ្មីផ្សារភ្ជាប់ជាមួយបច្ចេកវិទ្យាឌីជីថលនិងការអប់រំសម្រាប់ទាំងអ់គ្នា (បរិយាបន្ន)៕